۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۶۱۵۳۸۴
لطفی مطرح کرد؛

خدمت جهادی وظیفه مسؤولان است|نقشه راه شورای هماهنگی برای بیانیه گام دوم

خدمت جهادی وظیفه مسؤولان است|نقشه راه شورای هماهنگی برای بیانیه گام دوم
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خدمت جهادی مسؤولان به مردم را ضروری دانست و گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای بیانیه گام دوم نقشه راه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، امروز در همایش بیانیه گام دوم و رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که در شهرستان ورامین برای نخستین بار در سطح کشور برگزار شد، گفت: مهمترین وظیفه و فعالیت این شورا انعکاس بهترین تبلیغ یعنی همان تبلیغ معارف قرآن و اسلام است.

وی با اشاره به اینکه کارنامه درخشان این نهاد را می توان در بیانات رهبر معظم انقلاب جستجو کرد که بیانگر شکوفایی این نهاد است، ادامه داد: در اصل تبلیغات اسلامی میدان مبارزه با دشمنان مستکبر است و خدمت 38 ساله‌اش این رسالت عظیم را شهادت می دهد.

لطفی با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وابسته به هیچ جناحی نیست و عملکرد او فراجناحی است، ابراز کرد: فعالیت های این نهاد هرگز جناحی نبوده و از هیچ دولت و حزبی حمایت نکرده است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دولتی نیست، اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بدون اینکه از نهاد و یا حزبی ترس داشته باشد مقتدرانه به فعالیت های خود ادامه می دهد و تا به امروز اجازه نداده جناح و یا حزبی برای او تصمیم گیری کند و یا آن را تحت فشار قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای برگزاری برخی راهپیمایی ها مورد تهدید نیز قرار گرفته اما چون این نهاد دولتی نبوده و از کسی دستور نمی گرفته تا به امروز توانسته به برگزاری برنامه های خود اقدام کند، گفت: کلام رهبر معظم انقلاب نیز درباره این نهاد به خاطر آن است که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جناحی عمل نمی کند.

لطفی درخصوص ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، ابراز کرد: همه مسؤولان دولتی و غیر دولتی برای برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی از اعضای این ستاد محسوب می شدند و هیچ نهاد و یا دستگاهی نداریم که مقامات آنان عضو این ستاد نباشند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور اجرایی نشدن بیانیه گام دوم را خیانتی بزرگ دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب خود با دست مبارکشان این بیانیه را تنظیم فرمودند و اگر این بیانیه اجرایی نشود نه تنها هیچ توجیهی برای آن پذیرفته نیست بلکه خیانت نیز به شمار می رود.

وی در پایان خدمت جهادی به مردم و انقلاب اسلامی را لازم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای بیانیه گام دوم نقشه راه دارد./813/پ310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات